Alla inlägg under december 2011

Av Jennifer Johansson - 27 december 2011 23:09

Igår gjorde min älskade pojkvän slut med mej :( Känns så himla ensamt utan honom. Men får göra som min vän sa till mej " gå vidare och försöka se det possitivt". Är väldigt svårt att se nått positivt i detta men det är ju som det är nu ... Men jag kommer alltid att älska honom, han är väldigt bra och fin och underbar Kristoffer Olsson , vi tänker väldigt olika bare ... You are always on my mind. 

Av Jennifer Johansson - 14 december 2011 21:43

Cause without you It's hard to survive !


Menar det verkligen , vi har vart mä varann varje dag i 10 år och det har aldrig vart mer än 1 km mellan oss . Nu är det 5 mil och vi ses nästan aldrig. Tror inte du förstår hur mycket jag saknar att skratta tillsammans med dej. Saknar de gamla tiderna så otroligt mycket ! Saknar att det alltid var du och ja. Älskar dej väldigt himla mycket min fina vän !

Av Jennifer Johansson - 12 december 2011 22:02

Ligger i sängen och tänker litte , en ganska så jobbig tid är det nu för tiden. Försöker se det från den ljusa sidan men den verkar inte vara så stor ? Hur som helst , som min käre vän Gabbi sa till mej " lite rövsmör gör livet glattare " vet att det inte riktigt passar så bra här men det låter hemskt kul !! Finns inte så mycket som skulle kunna göre det bättre faktiskt , det är ganska kört. Men DU, DU och DU -ni är bäst <3

Av Jennifer Johansson - 5 december 2011 19:49

Sitter hemma hos Kristoffer och ser på 16 and pregnant. Imöra blire konsert för hela slanten -  The Refreshments och Eva Eastwood ! Jag , Kristoffer, Lena och Alex - kommer bli toppen ! (Y)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards