Alla inlägg under november 2011

Av Jennifer Johansson - 25 november 2011 17:31

Idag blir det bio med min älskade Kristoffer Olsson ! - Paranormal Activity 3 ! (Y) De andra två har vart skit läskiga så höppes denna är också :D 

Av Jennifer Johansson - 23 november 2011 16:33

Fast ingenting skulle få skilja oss åt så såg jag ditt tåg ge sig av, jag klamra mej fast vid en skylt och grät både skylten och jag vi står kvar. 

Av Jennifer Johansson - 19 november 2011 17:04

Har äntligen möblerat om på rummet, så nu ser det kanska bra ut iaf ! Har man ett sånt rum som jag har så blir det inte så mycket bättre och man får göe det bästa av det. 


Sitter hemma hos Kristoffer och ser på " vem kan slå Filip och Fredrik" , och har precis ätit fläskfilé med ris och sås ! (Y)

Av Jennifer Johansson - 15 november 2011 10:45

SItter och Har servering , tränar på att servera från fat :) var ganska svårt att hålla gaffeln och kniven rätt "/ men som en vis man en gång sa " life is one big party when you still young " så jag tar det med ett leende ! GIllade hans tänk där så jag har bestämt mej för att göra det bästa av allt " and I want hesitate no more" som ännu en vis man sa en gång !

Av Jennifer Johansson - 14 november 2011 20:54

Har precis vart nere på träning, blev inte särskilt seriöst idag, spelade lite volleyboll bara- va typ 6st. 

Saknar innebandyn väldigt mycket så har börjat fundera på att byta till nått annat lag efter nyår nån gång- om det går ? 

Aja ska iaf försöka se om det är nån som vill ta emot mig! Blir ju iaf att följa med de yngre tjejerna till skövde så det blir riktigt trevligt ! 


Ville ju inte byta först, men nu vill jag... blir så trött på mig själv -.- hoppas att det går bare !

Av Jennifer Johansson - 11 november 2011 07:16

Du är inte du längre, eller kanske är det jag som inte är jag längre.

Hur som helst vill jag ha tillbaka det som var.


I just miss you, thats all !

Av Jennifer Johansson - 9 november 2011 10:33

Att ha serveringskunskap en hel onsdag ä inte så chekt, 08.30-14.45. 

Sitter iaf och lyssnar på Lasse Stefanz nu för är färdig med uppgiften för tillfället (Y)

Idag blir det direkt hem efter skolan för att gymma och sedan träna innebandy med småtjejerna :) - blir ju att följa med dem t Skövde på cup !

Av Jennifer Johansson - 4 november 2011 22:57

Jag avundas dej på så många sätt.

Jag vill ha det du har, va den du är, se världen på det sätt du ser den.

Dela med mej till dej av det jag har. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards