Alla inlägg under september 2011

Av Jennifer Johansson - 30 september 2011 17:32

Idag har jag vart med bästa Gabriella till stan och shoppat lite (Y) 

Senare ikväll blir det att spela innebandymatch mot hagförs :)

Efter det blir det KALAS :D 

Av Jennifer Johansson - 27 september 2011 10:23

Sitter i skolan och mar matte med roliga Folke -.- Det är ju tur att man kan fördriva tiden med detta, facebook och chatroulette ;) 


Idag blire kanske att träffa underbara Elin , ska bli väldigt trevligt för har saknat henne så häääääääääääääääääääääääääääääääär mycket ! 


För tillfället är det väll sådär bra med mej, har mycket som går runt i huvudet på mig just nu...

Av Jennifer Johansson - 26 september 2011 22:11

Blev föresten inte KIG utan tingvalla ändå :P kännde att jag inte riktigt passade in där. Så jag återvände till köket på tingvalla istället :)
Känns faktiskt bra ändå :) 

Av Jennifer Johansson - 26 september 2011 22:04

Hur fan ska detta gå till, jag vet inte hur jag ska göra. Älskar dej så jävla mycket !! 


" Jag fäller en tår för din frånvaro, jag fäller en tår för att du inte är här. Du fick mej att se ljuset, du älskar mej precis som jag är. Att skiljas från dej ger mej smärta, att inte ha dej här gör ont. Hur fan ska jag göra? Du är mitt liv, mitt hjärta. "

Av Jennifer Johansson - 16 september 2011 08:35

Sitter just nu i en sal på Tingvalla och gör min sista matte lektion här någonsin. Känns väldigt skönt faktiskt. Efter detta blir det att gå till syvEva för att fixa det sista och sedan bär det av mot KIG - Karlstads Idrottsgymnasium. GÖTT GÖTT GÖTT :D

Av Jennifer Johansson - 13 september 2011 15:33

Just nu ligger jag hemma hos Kristoffer och väntar på att han ska komma hem från skolan -.- Ligger även och väntar på att maten ska bli färdig :D Köttferslimpa (Y)

Idag blir det nog inte så mycket gjort , blir nog mest typ film och säkert lite mys ! 

Av Jennifer Johansson - 7 september 2011 18:59








  Denna snygga skjorta fick jag av min älskade, så himmla väldigt gullig är han ! 

Älskar dej otroligt mycket Kristoffer Olsson ! <3

Av Jennifer Johansson - 7 september 2011 08:29

Idag är jag hemma från skolan för har ont i hela kroppen och hostar som fan så tror nästan att jag fått influensa :( Skulle ju ha spelat match idag men det blir det ju inget med så får väll bara gå ner och titta på matchen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards